Tilaukset uusitaan automaattisesti valitsemasi toimitusvälin mukaan ja tuotteet toimitetaan sinun valitsemien toimitusehtojen mukaisesti automaattisesti jokaisen onnistuneen uusimisen jälkeen. Jos esimerkiksi aloitit kuukausitilauksen, järjestelmä veloittaa automaattisesti luottokorttiasi joka kuukausi ja saat tuotteet kotiovellesi tai postiautomaattiin joka kuukausi ilman, että sinun tarvitsee tehdä tilausta itse!
Voinko keskeyttää tai peruuttaa tilauksen? Tottakai. Voit keskeyttää tai peruuttaa tilauksen milloin tahansa asiakasportaalissa. Asiakasportaaliin pääsee linkin kautta, jonka sait sähköpostiisi, joka lähetettiin kun teit ensimmäisen tilaustilauksen kaupastamme. Voit myös muokata tilauksiasi, jos luot tilin kauppaamme.
Kuinka voin ohittaa maksun tai ajoittaa sen uudelleen? Voit ohittaa maksun tai ajoittaa sen uudelleen asiakasportaalissa. Jokaisen ajoitetun toimituksen vieressä on Ohita maksu -painike, jonka avulla voit ohittaa veloituksen. Voit ajoittaa maksun uudelleen napsauttamalla toimituspäivän vieressä olevaa Aikatauluta-painiketta.
Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni? Tietysti. Voit lisätä tuotteita tilaukseesi asiakasportaalissa. Napsauta vain Muokkaa-painiketta tuotekortissa ja muokkaa, poista tai lisää tuotteita tilaukseesi.
Mitä tapahtuu, jos maksua ei voida käsitellä? Jos tilausta ei voida uusia, koska maksua ei voida käsitellä, saat sähköpostiisi linkin, jolla voit turvallisesti päivittää maksutapasi.